onsdag 10 juni 2009

Helgen som gick

Nu tror ni förstås att jag tänker skriva om EP-valet. Men det tänker jag inte göra. Det finns det andra som gör bättre än jag.

Istället tänkte jag skriva om mina helgaktiviteter. Jag var nämligen på Bug Run i helgen! Det är en träff för folkvagnsentusiaster som årligen äger rum på Mantorp. Nu äger jag ingen VW - jag har lite för långa ben för att riktigt trivas i en bubbla - utan ställde upp som funktionär, vilket bland annat gick ut på att vifta med varningsflaggor under bantävlingarna. Dessutom pratades det en del i kommunikationsradio och åts en massa god skräpmat. Kort sagt en mycket lyckad helg.

1 kommentar:

Peter Larsson sa...

Det där med långa ben kan jag också skriva under på!

Men fina är de, bubblorna. Trots att de mest är som en ryggsäck på min långa lekamen... :-D